Działamy na obszarze całego kraju wykonując:
Prace manewrowe na bocznicach
Obsługę rewidencką taboru kolejowego
Utrzymania szlaków kolejowych
Przeglądy i naprawy wagonów towarowych
Podstawowe przeglądy lokomotyw
Współpracujemy z zaufanymi firmami w zakresie:
Robót elektroenergetycznych
Utrzymania urządzeń sterowania ruchem kolejowym
Utrzymania i budowy infrastruktury kolejowej
Firma Torwald działa na obszarze całego kraju wykonując:
- prace manewrowe na bocznicach,
- obsługę rewidencką taboru kolejowego,
- przeglądy i naprawy wagonów towarowych
- podstawowe przeglądy lokomotyw
- utrzymanie szlaków kolejowych (porządkowanie, koszenie, wycinka krzaków, drzew, utrzymanie i konserwacja labiryntów dla pieszych).
Torwald współpracuje z Firmami prowadzącymi działalność z zakresu:
- robót elektroenergetycznych,
- utrzymania urządzeń sterowania ruchem kolejowym,
- utrzymania i budowy infrastruktury kolejowej,
Ponadto służy doradztwem i pomocą merytoryczną w zakresie działalności wspomagającej transport kolejowy.
Działalność spółki Torwald
Dostarczenie Klientowi usług na wysokim poziomie, zgodnie z jego wymaganiami i oczekiwaniami stanowi istotę działalności Spółki Torwald. Wymagania w zakresie dostarczanych usług są określane z Klientem na etapie zawierania umów, ponadto istotne jest dostosowanie się pracowników Spółki do wewnętrznych wymogów i regulacji Klienta. Ich prawidłowe wykonywanie bywa nadrzędne w stosunku do wewnętrznych procedur obowiązujących w Spółce.
Norma ISO 9001:2015 ma zastosowanie dla każdej organizacji, bez względu na jej wielkość i położenie geograficzne. Dotyczy jej wszystkich rodzajów, gdyż skupia się na procesach i zadowoleniu klienta, a nie na procedurach. Kładzie nacisk na ciągłe doskonalenie organizacji oraz rzeczowe podejście przy podejmowaniu decyzji. Jest istotna także dla dostawców usług oraz producentów, podkreślając przy tym istotę wzajemnych korzyści.
Norma ISO 9001:2015 gwarantuje infrastrukturę, procedury, procesy i zasoby potrzebne by pomóc organizacjom zarówno monitorować i poprawić wyniki w zakresie wydajności, obsługi klienta, jak i doskonałości produktu.
- zaangażowanie interesariuszy
- renoma organizacji
- satysfakcja klientów
- przewaga konkurencyjna
Do głównych wymagań normy ISO 9001:2015 należą m.in.: wprowadzenie nadzoru nad dokumentacją i zapisami, zaangażowanie kierownictwa w budowanie systemu zarządzania jakością, usystematyzowanie zarządzania zasobami, ustanowienie procesów realizacji wyrobu, dokonywanie systematycznych pomiarów (zadowolenia klienta, wyrobów, procesów).
DOSTARCZENIE KLIENTOWI USŁUG NA WYSOKIM POZIOMIE, ZGODNIE Z JEGO WYMAGANIAMI I OCZEKIWANIAMI STANOWI ISTOTĘ DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI TORWALD.
KONTRAHENCI
TORWALD Sp. z o.o.
NIP: 1132873493
ul.Żurawia 43 lok.106
00-680 Warszawa
kontakt: biuro(at)torwald.pl